Procedura zgłoszenie oferty nieruchomości
Wysyłamy link do formularza zgłoszeniowego wraz z informacją RODO – klient wypełnia go i wysyła w formie elektronicznej.
Następuje weryfikacja klienta oraz nieruchomości.
W mailu zwrotnym otrzymuje naszą uzupełnioną umowę pośrednictwa, przygotowaną do wydruku i podpisu
(umowa musi zawierać informację na temat możliwości odstąpienia od niej – klauzula od prawnika).
Klient drukuje umowę, podpisuje ją, wykonuje skan na komputerze/telefonie bądź czytelne zdjęcia i wysyła ją w formie elektronicznej na adres biuro@podsadny-nieruchomosci.pl
Oryginał umowy w ciągu 7 dni wrzuca nam do skrzynki pocztowej o adresie Zbąszyńska 5, 64-300 Nowy Tomyśl
(skrzynka przy wejściu do biura).
Agent jedzie na nieruchomość zrobić dokumentację fotograficzną
(w przypadku domów i lokali mieszkalnych zdjęcia są wykonywane tylko na zewnątrz budynku – zdjęcia wnętrza klient wykonuje sam i wysyła nam na adres e-mail biuro@podsadny-nieruchomosci.pl)